Find your private teacher in Döttingen

Join now
4.9 2709 reviews
Looking for a job?
Tutoring jobs in Döttingen →
We found 37 profiles for you.
Keeta

Keeta

CHF 35 / hour
Subjects: English

I have been an English teacher in Mexico and now in Zurich, Switzerland. I currently teach English through dance and movement for ages 1-4 in Zurich and also meet weekly with my regular adult student…

Deniz

Deniz

CHF 40 / hour
Subjects: Deutsch, Mathe, Englisch, Biologie, Ethik, Physik

Hallo, mein Name ist Deniz und ich möchte Dir gerne meine Unterstützung als Nachhilfelehrer anbieten. Mit meinem Abitur sowie meinem Bachelor- und Masterstudium in Wirtschaftsingenieurwesen verfüge i…

Benjamin

Benjamin

CHF 40 / hour
Subjects: Deutsch, Englisch, Geschichte, Geografie, Sozialwissenschaften, Mathematik, Spanisch, Portugiesisch, Biologie

Ich bin Lehrer für Geschichte und Geografie und schätze es sehr, anderen die Freude am Lernen zu vermitteln. Nach meinem Lehramtsstudium an der Humboldt-Universität in Berlin habe ich an verschiedenen…

(5)
Celina

Celina

CHF 40 / hour
Subjects: Mathematik, Deutsch, English, NMG

Mein Name ist Celina und ich studiere in der Pädagogischen Hochschule (PH). Mein Ziel ist es also Primarlehrperson zu werden. Ich habe bereits eine Stellvertretung in einer 2. Klasse gemacht und war A…

Sara

Sara

CHF 35 / hour
Subjects: Mathematik, Deutsch, Englisch, Realien, Französisch

Ich habe im letzten Sommer die Kantonsschule Baden abgeschlossen und studiere nun Agrarwissenschaften an der ETH. Ich habe bei TLC als Nachhilfelehrerin gearbeitet und verschiedene Fächer unterricht…

Sarah

Sarah

CHF 20 / hour
Subjects: Deutsch, Mathematik, Englisch, Französisch, Geschichte

Offenheit, Hilfsbereitschaft, Geduld und kontaktfreudig sind Eigenschaften die zu mir gehören. Mit Kinder/Jugendliche umgehen kann ich sehr gut. Wenn ihr Kind schlechte Noten schreibt, hat der Lehrer…

Nuri

Nuri

CHF 20 / hour
Subjects: Chemie, Deutsch

Ich heisse Nuri und bin 17 Jahre alt. Zurzeit besuche ich die Kantonsschule Baden. Chemie und Deutsch sind zwei meiner Lieblingsfächer. Später würde ich gerne Lehrerin werden. Daher wäre Nachhilfegebe…

Theodoros

Theodoros

Verified
CHF 35 / hour
Subjects: Mathematik, Chemie, Physik

Freut mich, dass sie meine Beschreibung lesen! Ich heisse Theodoros, und studiere an der ETH, Biochemie, in Zürich. Ich gebe mir sehr viel Mühe meine Schüler*innen zu unterrichten, und mache es auch s…

(2)
Omid

Omid

Subjects: Informatik

Liebe Schüler und Schülerinnen, willkommen auf meine Seite. Ich habe 14 Jahre Erfahrung als Informatiker Systemtechnik und arbeite in Bereich Systemtechnik / Projekt Management. Habe bereits zwe…

(1)
Afsaneh

Afsaneh

CHF 25 / hour
Subjects: English

-The teaching method is different in the two age groups of children and adults. -For example learning through play is one of the best ways to educate children and for adults encourage them to ask que…

Jelena

Jelena

CHF 60 / hour
Subjects: Physics, Mathematics

I have a degree "Bachelor with honors in Physics teaching" and three years of experience of teaching in primary and secondary school. In addition I have Masters and PhD degree in Physics. I currently …

Tugce

Tugce

CHF 15 / hour
Subjects: English, Business, Mathematics, Chemistry, Biology, Physics, Literature, Philosophy, Art History,

In addition to my proficiency in mathematics, English, and various engineering disciplines, I possess a deep understanding of a wide array of subjects, including physics, chemistry, biology, and liter…

Chelsy

Chelsy

Verified
CHF 30 / hour
Subjects: Deutsch, Englisch

Ich habe eine 3 jährige Berufslehre als KV EFZ und eine 3 jährige Berufslehre als Fachfrau Betreuung Kinder gemacht. Ich bin sehr stark in Sprachen und kann gut erklären.

Chantal

Chantal

CHF 15 / hour
Subjects: Languages

Hi everyone! I am a 23-year-old student who is passionate about languages and teaching them. My three years of experience are both with kid and adults. I firmly believe that languages should not be…

Tara

Tara

Verified
CHF 20 / hour
Subjects: Mathematik, Englisch

Ich bin Tara und gehe in die FMS, da es mein Wunsch ist Primarlehrerin zu werden. Darum passt Nachhilfe perfekt für eine zweite Erfahrung mit Kindern. Ich habe nämlich ein dreiwöchiges Praktikum in ei…

Joanna

Joanna Skowronska

Verified
CHF 80+ / hour
Subjects: Music, Singing, Music Theory, Ear Training

Hi, I am Joanna, a music theorist, singer and choral conductor. I specialise in teaching singing, ear training and music theory for singers. I am also a visual artist, so art is really my whole life. …

(1)
Preethi

Preethi

CHF 20 / hour
Subjects: English, Math, Science, Social sciences, Biology, Chemistry

This is personalized one-on-one teaching service aims to help students improve their understanding of a subject and excel in their studies. In math, I taught arithmetic, fractions, decimals, perce…

Özgür

Özgür

Subjects: Deutsch, Mathematik, Englisch

Ich arbeite seit über zehn Jahren als Klassenlehrperson und habe mehrere Jahre Erfahrung im Nachhilfeunterricht in den Kernfächern D, M und Englisch. Bitte ungeniert anschreiben. Die Zeiten können wir…

Mario

Mario

CHF 25 / hour
Subjects: Mathe, Deutsch, Wirtschaft und Recht, Geschichte, Chemie, Physik

Ihr braucht Unterstützung in der Schule? Dann seit Ihr bei mir genau Richtig. Nach meiner erfolgreich abgeschlossenen Fachmittelschule sowie der Fachmatura Richtung Kommunikation absolviere ic…

Martin

Martin

CHF 30 / hour
Subjects: Mathematik, Deutsch, NMG

Als Student quereinsteiger Lehrer habe ich auch untertags Zeit für Nachhilfe.

Find your private teacher in Döttingen

Get full access to all profiles in your area – quickly and easily.

Sign up now
Looking for school support nearby? Maths (algebra and geometry) resp. mathematics, german, french, english, spanish, italian, latin, history, geography, biology, chemistry, physics, accounting, economics, law and more: On Tutor24, you will find a large selection of private teachers for every subject and school level. Whether you are looking for help with the school homework, general exams preparation (primary school, secondary school, Realschule, Sekprüfung, Gymivorbereitung, Gymiprüfung, Gymnasium, LAP, KV, BMS, Berufsmittelschule, Aufnahmeprüfungen, ETH, university) or for some special subjects tutoring, Tutor24 will help you find the right learning help for you. This in all cantons of Switzerland (Zurich, Berne, Lucerne, Uri, Schwyz, Obwalden, Nidwalden, Glarus, Zug, Fribourg, Solothurn, Basel-Stadt, Basel-Landschaft, Schaffhausen, Appenzell Innerrhoden, Appenzell Ausserrhoden, St. Gallen, Graubünden, Aargau, Thurgau, Ticino, Vaud, Valais, Neuchâtel, Genève, and Jura) or in any of its main cities (Aarau, Baden, Basel, Berne, Biel, Chur, Delémont, Frauenfeld, Fribourg, Geneva, Lausanne, Liestal, Lucerne, Neuchâtel, Rapperswil, Schaffhausen, Sion, Solothurn, St. Gallen, Thun, Wil, Winterthur, Zug und Zurich).