Isabelle

5507 Mellingen
Subjects: Französisch, Englisch, Deutsch

Contact Isabelle

You have to register to be able to contact Isabelle

Sign up now

Information on tutoring

For grade
Primary school , Secondary education, Grammar school, Apprenticeship and Adult education
Lesson type
Individual
Lesson place
at tutor's

Personal description

Ich selbst bin in Schule und Beruf sprachlich stark gefördert worden. Als Freiburgerin bin ich mit dem Sprachgen sozusagen geboren worden. Längere Auslandaufenthalte in Italien, England, Spanien und Argentinien haben mich geprägt. Die Freude am Unterrichten und die seriöse Vermittlung meines Wissens ist mir sehr wichtig. Verfügbarkeit nach Absprache, bin flexibel.
KOSTEN: Ansatz Schüler Fr. 35 pro Lektion, Ansatz Erwachsene Fr. 60.00 pro Lektion à 60 Min.

Would you like to see the full profile of Isabelle?

Sign up now. It will only take a few seconds.

See full profile