Ella

6300 Zug
Matières: Math, Physics, German, English, French, Chemistry, Biology, History

Informations sur le type de cours proposés

Matières
Math, Physics, German, English, French, Chemistry, Biology, History
Niveau scolaire
  • École primaire
  • École secondaire
  • Lycée
Type de cours
Cours individuel
Lieu du cours
Chez l'enseignant et En ligne

Description personnelle

Hi my name is Ella and I am 17 years old. I live in the city of Zug and I am currently in the fifth year of the Kantonsschule Zug. In my free time I play tennis and do karate. I was raised bilingual (German/ English) so either language is fine with me. I have a lot of experience in tutoring. The last three years I have been giving tuition after school four times per week for one hour each time. In addition I have three younger sisters which need occasional help with school work. I am open to help with any subject you need assistance with. Feel free to contact me if you need any further information.

Hallo, mein Name ist Ella und ich bin 17 Jahre alt. Ich lebe in der Stadt Zug und besuche momentan die fünfte Klasse der Kantonsschule Zug. In meiner Freizeit spiele ich Tennis und gehe ins Karate. Ich wurde bilingual erzogen (Deutsch/ Englisch). Beide Sprachen sind für mich kein Problem. Ich habe in den letzten drei Jahren viel Erfahrung im Nachhilfe geben gesammelt. Ich habe jeweils vier Mal pro Woche für jeweils eine Stunde nach der Schule Nachhilfe gegeben. Zusätzlich habe ich drei jüngere Schwestern, die gelegentlich Hilfe mit Schularbeiten benötigen. Ich bin offen für jede Unterstützung, die benötigt wird. Für weitere Informationen können Sie gerne Kontakt aufnehmen. Ich freue mich über jede Nachricht.

Souhaitez-vous voir le profil de Ella en entier?

S’inscrire maintenant. Cela ne prends que quelques secondes.